Животозастраховането през 2011 г.
Спадът в животозастраховането от 2009 г. беше значително забавен през изминалата 2010 г., като според някои индикатори на пазара това е тенденция, която ще продължи и през 2011 г. Пазарното проникване на животозастрахователния сектор продължава да бъде много ниско. Необходимо е в съзнанието на хората да се наложи необходимото доверие към Животозастрахователните компании. Човек трябва да е убеден, че застраховка Живот, която ще избере е надежна и сигурна. Затова хората трябва да са добре запознати с Животозастраховането, за да се повиши нивото на доверие към Житотозастрахователните компании.
Водещи на пазара ще продължават да бъдат рисковите полици Живот, както и спестовните програми, особено продуктите Живот, свързани с инвестиционен фонд, които дават на клиентите алтернативни, надеждни възможности за спестяване.