Развитието на животозастрахователния пазар през годините
Пазарното проникване на животозастрахователния сектор продължава да е под един процента на фона на брутния вътрешен продукт, чийто ръст е повече спрямо 2006 г. Това означава, че общата премия по застраховки Живот, която българите плащат, е по-висока, но все още е ниска спрямо капацитета на икономиката и на страната като цяло.
Пазарът на застраховки Живот ще се разширява, като 2011 г. ще бъде с по-високи показатели спрямо 2010 г. Целта е да се спечелят повече хора, които да си сключат полица Живот. Това не е проблем на пазара като цяло, а това е отговорност на всяка застрахователна компания поотделно. Според застрахователите през следващите десет години може да се усети увеличението на дела на животозастраховането спрямо общото застраховане.