Динамично се променя пазарът на Гражданска отговорност
При Гражданската отговорност все още играят господстваща роля и определят поведението на пазара традициите. Потребителите на Гражданска отговорност до такава степен са свикнали с обичайните маркетингови кампании и похвати в края на всяка година, че едва ли някой си прави труда да си зададе въпроса на какво се дължи сезонността на Гражданската отговорност.
Гражданската отговорност е факт, а не е породено от разнообразните рекламни оферти и новаторски подходи, на които ставаме свидетели в края на годината. В разгара на кампанията всички застрахователни компании се стремят да рекламират повече и по-качествена Гражданска отговорност, за да могат да привлекат повече клиенти по Гражданска отговорност. Застрахователите обаче са затегнали коланите и вече виждаме все по-малко реклами по Гражданска отговорност, а и с намалените комисионни и посредниците нямат интерес да организират рекламни кампании по Гражданска отговорност.