50% спад в продажбите на застраховката „Гражданска отговорност” в Югозападна България
Основното през тази кампания по застраховка „Гражданска отговорност” е отливът на клиенти. Застрахователните компании констатират, че от цялата страна в Югозападна България спадът на застраховката „Гражданска отговорност” е най-голям. Някои компании са продали през декември и първите дни на януари 4-5 пъти по-малко застраховки „Гражданска отговорност”, отколкото през същия период на миналата година. Пазарът на застраховката „Гражданска отговорност“ в Благоевград например е изключително анемичен. Толкова слабо търсене през изминалия месец декември не е имало за последните шест години. По-голям интерес е имало през октомври и ноември 2010 г., когато хората избързаха да застраховат автомобилите си на старите цени.През първите работни дни на 2011 година купувачите са рядкост и продажбите са по-скоро инцидентни, отчитат брокерите. Средно по 3-4 договора на ден за застраховка „Гражданска отговорност“ сключват брокери в Кюстендил.